Saturday, April 22, 2006

"PENGANAN"

Penganan!! nadai nama bukai ka..?? lighting gambar tuk ngena api belajar jak "study lamp" hehehe...gamal baka ambik bak studio...thank u william laban dah ngasuh aku minjau "study lamp" dek....sebenarya ya penganan gagak aku ndak semua baka tuk...tuk ya ka manah jak baru tau diambi gambar...ya ke lain nyak ndak baka gamal penganan...
penganan....citarasa urang iban...hehehe...ndak alah bala bloggers bukai mantai ka utai dempa belama...aku kak meh nitih...laban ngasai diri empu ndak nemu manduk lauk, ngagak kue nemu mimit, jadi aku mantai ka tuk meh kue ketemu aku ulih digaga aku...kue bukai ulih gak tang mayuh gik kue tradisional iban jakla..baka kue sepit, sarang semut, tupek(paling senang), popcorn iban(inda ingat namaya..??) Puteri....nemu ngagak penganan nuan?? tuk penganan gagak aku empu tuk...resepi ulih ari mak aku la...enggau bisi la "secret recipe" ya...!!! anang tetengok nuan Puteri....!!!

20 Comments:

Anonymous Anonymous said...

lawa amat kita nemu ngaga penganan wai! Nasit aku enda tengok, enggai ka makai penganan aku wai. Not bad Mia, BRAVO!!

8:06 AM  
Blogger Borneoguy.com said...

aiyaaaaaaaa mayuh endar penumbuh itu nehhh slurpppppppp nitik aie liur meda

8:20 PM  
Blogger farewelltomia said...

bak ya....kak makai penganan ngabang meh ke rumah aku gawai tuk...

12:10 AM  
Blogger pengawa maya lepa said...

Penganan or penyaram.
RM1= 4 iti,...enti gawai free aja neh.:)

10:31 AM  
Blogger daradesa said...

kita madah nya penganan ka..kami madah nya penyaram enti penganan nya sarang semut...nitih ke ai kini(ba n3 nuan bisi madah jako nya)hahaa..
tenguk aku meda...nemu mai nuan ngaga nya aku nda nemu wai..jai gamal ya ma aku ngaga..minta resipi..

2:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehe. ari ai kami, penyaram meh. ben, tapau ka aku siti. lapar perut ku meda. uwaaargh! lama enda makai penyaram.

3:53 PM  
Blogger farewelltomia said...

penyaram pia...nyelai mai...bak menua kami penganan nama ya...nama2 pun asai ya sigi nyamai..

gawai sigi free penganan tauka penyaram echelegit...ngabang meh ke sibu..

resepiya secret daradesa...hehhe..nganti nuan kak ngabang meh ke sibu gawai tuk..

feb, ila meh aku tapau ke dek...nganti bc gig baru aku mai...

4:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

penganan penganan la penyaram penyaram ga sarang semut sarang semut ga ni ka sebaka utai nya

1:37 AM  
Blogger DCampbell aka Puteri said...

f2mia, beri ka aku resipi iya! Aku ka nguji ... penyaram meh ko kami .. problem iya ditu, enda tulih ka gula apong .. mina palm sugar ti udah jadi batu .. :-( beguna ka gula apong kah?

1:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kasih amat bala nyu tenguk ka penganan. Puteri, I used to make and sell penganan for my ex-mother in law suba. Yes, U need gula apong

2:46 PM  
Blogger GerubiTuai said...

Apooooo balat utai tu..penyaram..penganan..tumpek..bahbantaika dia meh tuak...penumbuh aku siku ga..nyau meliur tu ahhh.

Puteri...kerubung nyiur digaga nyadi chuan kena ngaga penganan? I remember seeing some before.

9:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku mun disuruh makan benda tok .. 5 keping pun abis

6:21 AM  
Blogger farewelltomia said...

bakya guruh nitih ka ai jako iban tuk...bisi madah penganan bisi madah penyaram...

puteri, auk ngena gula apong meh resipi ya..nganti ndak, nadai "kick" asaiya...

anang irau kitai...ndak lama gik gawai...mayanya meh makai puas2 penganan bisi penyaram bisi kue sepit bisi semua bisi popcorn iban pen bisi

grobituai..dini nuan pulai gawai tuk...??

atie,mayuh minyak penganan tuk...nganti manduk ya ngena minyak tanpa kolesterol manah...

5:03 PM  
Blogger GerubiTuai said...

Igat, my Gawai will be celebrated quietly ba home away from home, in the States. Wine instead of tuak for aki gerubi.

9:41 PM  
Blogger Coconut Ice said...

kmk nak nemu cako iban :P hehehe

apa benda popcorn iban ya?

4:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

my mum nemu ngaga kuih penganan nya, enti aku ...heh..heh..nemu makai aja...kah..kah..koko was here...

2:27 PM  
Blogger dellyne said...

akaidaiiiiiiiii nyau tetenguk meda kueh nya.
ahh nyamai amai nya!!!!

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

apuu sedappp nyakk

8:48 AM  
Blogger AkituaiĀ® said...

Akai...kai dai....
penganan nya meh favourite aki tu...
dini bulih nya, meri aki mimit ditu...

11:08 PM  
Blogger Unknown said...

Nemu asal penganan semut kitak ?

12:49 PM  

Post a Comment

<< Home